VANHOJEN SIRKUSKOULULAISTEN PAIKKA SÄILYY AUTOMAATTISESTI.

Ennakkovaraus-/jäsenmaksu 50e/kausi, joka kattaa jäsenyyden lisäksi vakuutuksen, toimistokulut ja ensimmäiset kaksi viikkoa!

Opetus

Opetus tapahtuu osoitteissa:

RUSKEASUO Paraistentie 3, Helsinki (Ruskeasuo), H-RAPPU

TAPANILA osoitteessa HIIDENKIVENTIE 21 /Erätie 3, sisäänkäynti A2.

Sirkustaiteen opetusideologia Linnanmäen sirkuskoulussa:

1) Sirkustaiteen ja -tekniikan harjoittelu edistää lasten ja nuorten vuorovaikutustaitoja ja sosiaalista kanssakäymistä.

2) Sirkuskoulussa oman kehon ja mielen tuntemus sekä suhtautuminen monimuotoiseen todellisuuteen kehittyvät.

3) Sirkusharrastus tukee tasa-arvoa ja jokaisen yksilön huomioon ottamista yhteisössä.

Linnanmäen Sirkuskoulu tunnetaan kaikkialla lämminhenkisenä harrastuspaikkana taitoihin tai taustoihin katsomatta. Sen tavoitteena on antaa monipuolista ja ammattitaitoista sirkustaiteen opetusta. Harrastamaan pääsevät kaikki ilmoittautumisjärjestyksessä, mikäli ryhmissä on tilaa. Opetuksessa halutaan huomioida lasten omat yksilölliset tavoitteet ja motivaatiotaso. Harrastajien sirkustuntemusta  pyritään lisäämään vierailemalla erilaisissa tapahtumissa ja esityksissä. Tavoitteena on syventää oppilaiden kiinnostusta omaan harrastukseensa. Opettajat ovat pitkän linjan lintsiläisiä ja oman alansa ammattilaisia.

Linnanmäen sirkuskoulun toimintaa tukee Helsingin kaupungin Kulttuurin- ja vapaa-ajan toimialan liikunta- ja kulttuurijaostot.