HINTA MUODOSTUU JÄSENMAKSU + HARRASTUSMAKSU / KAUSI

Kevään jatkokausi on kaikille halukkaille jäsenille. Ilmoittautuminen tapahtuu suoraveloituksella (25 e), eikä siinä peruutusmahdollisuutta. Sisältää neljä opetuskertaa.

Myös sirkusharrastus on tiimityötä! Ilmoitathan meille aina muutoksista. Paikka säilyy automaattisesti seuraavalle kaudelle.

Harrastuspaikka perutaan kirjallisesti sähköpostise toimisto@lintsinsirkus.fi.

Jäsentakuu

Vanhojen sirkuskoululaisten paikka säilyy aina automaattisesti lukukaudesta toiseen. Paikan peruuttamiseksi riittää sähköposti osoitteeseen toimisto@lintsinsirkus.fi ennen eräpäivää, minkä kuittaamme saaduksi. Ystävällisesti muistutamme, että maksamaton maksu ei ole lopetusilmoitus. Eräpäivän jälkeen tulleet irtisanomiset velvoittavat laskun maksamiseen. Jäsenmaksu koskee kaikkia, eikä siitä tule palautusta. Harrastusmaksusta harkitaan palautusta vain lääkärintodistuksen perusteella.

Viitteellinen lasku tulee sähköisesti kahdessa osassa: jäsenmaksu etukäteen ennen kauden alkua, harrastusmaksu sen jälkeen.

Sirkuskoulussa jatkaminen on tehty mahdollisimman vaivattomaksi oppilaille. Näin varmistamme että oppilas on tervetullut ja hänellä on paikka sekä vakuutukset kunnossa seuraavalle kaudelle. Jäsenyyden irtisanomiseksi riittää yksi sähköposti, jolla vapautat paikan seuraavalle. Uudesta kaudesta ja jäsenmaksusta informoidaan vuosittain ajoissa, jotta harkinta-aikaa jatkamiselle on riittävästi. Laskusta ei voi vaatia hyvitystä eräpäivän jälkeen. Tunneille tulematta jättäminen ei ole lopettamisilmoitus. Harrastusmaksu laskutetaan erikseen, ja siinä eräpäivä on kokeilukertojen jälkeen.

Jäsenmaksu koskee kaikkia:

Jäsenmaksu per lukukausi kattaa: paikan varauksen sirkuskoulun ryhmään ja kokeiluaikaa ennen harrastusmaksun eräpäivää. Jäsenmaksu sisältää myös toimistokulut, ja

ensihoitokulut kattavan vakuutuksen*.

Sirkuskoulun jäsen on samalla myös Suomen Nuorisosirkusliiton jäsen. Sirkuskoulun jäsenenä saat muita etuja kuten edullisia näytöslippuja sirkusvierailuihin ja muita alennuksia. Saat myös tiedotteet leireistä ja kursseista etunenässä sekä kuukausittaisen infokirjeen ja yhdistyksen vuosikokouskutsut.

*Vakuutus

Ilmoita aina tunnilla tapahtuneesta, hoitoa tai tutkimusta vaativasta kolhusta toimistolle jatkotoimenpiteitä varten.

Älä viivyttele vamman näyttämisen kanssa. Sirkuskoululaisille määritellyssä toimipisteessä saat avun välittömästi. Sirkuskoulun ryhmäurheiluvakuutus kattaa harjoittelun aikana tapahtuneet tapaturmat ja niiden ensihoitokulut. Jos vamma olisi pidempiaikainen on myös omasta tapaturmavakuutuksesta hyötyä. Sirkuskoulun vakuutus ei kata välinevahinkoja, joten arvoesineet tulee laittaa harjoituksen ajaksi hyvään suojaan (silmälasit, kännytkät tms.)

Huom! Helsingin kaupungin maksuttomat tunnit (EasySport, FunAction, NYT) vakuuttaa kaupunki. https://easysport.fi/

PERUUSTUSEHDOT LEIREILLÄ:

Myös leirimaksuun sisältyy vakuutus. Pääsääntöisesti leirimaksuista ei voi saada hyvitystä enää eräpäivän jälkeen. Eräpäivän jälkeen leirimaksusta voi saada osittaisen palautuksen vain lääkärintodistuksella ENNEN LEIRIPÄIVÄÄ TULLEELLA ILMOITUKSELLA. Tällöin leirimaksusta pidätetään mm. jo tilatun ruoan osuus, vakuutusmaksu ja käsittelykulut (10,50e /päivä).

Tietoturvalain uusien asetusten johdosta sirkuskoululla on käytössä uusi oppilasrekisterijärjestelmä nimeltä Hobiver. Kaikkien jäsenten tulee olla rekisteröityneenä järjestelmään, johon merkataan tuntien osallistujat ja muut muistiinpanot. Myös huoltajien tiedot tulee olla päivitettyinä. Hobiverin aktivoinut käyttäjä pääsee näkemään kurssikalenterinsa, suorituksensa, opettajan muistiinpanot ja sirkuskoulun uutiset joko selaimelta tai applikaatiosta. Hobiver on tietoturvattu järjestelmä. Osa sähköposteista ja palomuureista heittää sen kautta tulevat viestit aluksi roskaposteihin, joten käythän hyväksymässä ne postilaatikkoosi. Sirkuskoulu lähettää jäsenilleen kuukausittaisen infokirjeen Hobiverin kautta.

Pääset kirjautumaan Hobiveriin selaimella osoitteesta: