Esiintyväryhmä

Sirkuskoulun Edustusryhmä palkittiin Saksassa Hückelhovenin sirkusfestivaaleilla syksyllä 2023.

Linnanmäen sirkuskoulun esiintyväryhmä keikkailee vuosittain lukuisissa näyttävissä suurtapahtumissa ja yksityistilaisuuksissa ympäri pääkaupunkiseutua. Näkyvimpiä esitystapahtumia kannatusyhdistyksen historiassa on ollut mm. Helsingissä järjestetyt jääkiekon MM-kisat, Euroviisut, Elämän Kevät -konserttiesiintymiset, joka kesäiset esitykset Linnanmäen Huvipuistossa sekä lukuisat vierailut televisiomainoksissa ja – ohjelmissa. Esiintyvät tekevät n. 10 tilauskeikkaa vuodessa, omien näytösten lisäksi.

Esitykset muokataan esiintymistilan sekä –tilaisuuden vaatimusten mukaisesti. Nuoressa esiintyjäkaartissa on taitavia akrobaatteja, jonglöörejä, yksipyöräilijöitä ja taikureita. Keikalle voi tilata joko musiikkiin koreografioituja lavanumeroita tai yleisön joukossa kierteleviä taitohahmoja, kuten korkeilla puujaloilla käveleviä esiintyjiä, yksipyöräilijöitä tai close-up -temppuja tekeviä taikureita.

Katso esittelyvideo sirkuskoulun keikoista tästä.

Lavashow’t Lavanumerot ovat musiikkiin koreografioituja n. 5 minuutin mittaisia sirkusnumeroita eri sirkuslajeista. Lavanumeroista voi koostaa tilaisuuteen sopivan esityskokonaisuuden tilan puitteet huomioon ottaen.

Taitohahmot Yleisön joukossa kiertelevät hahmot kuljeskelevat ihmisten seassa tekemässä temppuja tai esimerkiksi toivottamassa tilaisuuteen tulijoita tervetulleiksi. Näitä hahmoja voivat olla esim. korkeilla puu
jaloilla taiteilevat jättiläiset, yksipyöräilijät, jonglöörit, sekä lähitaikuutta tekevät taikurit.

Työpajat Opetustyöpajoissa lapsille ja muille tapahtumaan osallistuville opetetaan sirkustemppuja. Työpajoja voi olla eri mittaisia ja ne räätälöidään tilaisuuden mukaan.