HINNASTO

HINTA MUODOSTUU JÄSENMAKSU + HARRASTUSMAKSU / KAUSI

Paikka säilyy aina automaattisesti seuraavalle kaudelle. Se perutaan kirjallisesti sähköpostise toimisto@lintsinsirkus.fi.

HARRASTUSMAKSUT 2023-2024

Harrastusmaksut erääntyvät aina kahden kokeiluviikon jälkeen. Harrastusmaksun osamaksu onnistuu helposti erikseen sovittaessa. Maksamatta jättäminen ei kerro peruutuksesta eikä alkuperäisen eräpäivän jälkeinen peruutus vapauta harrastusmaksusta.

Harrastusmaksu lähetetään sähköpostiin (Maventa Transactions) ja näkyy myös oppilasjärjestelmä Hobiverin laskuissa.

Harrastusmaksut - lasku erääntyy kahden kokeiluviikon jälkeen

Harrastusmaksu kerran viikossa harrastaville: 115-175 e per koko lukukausi, jossa koululaisten iltapäiväryhmät 115 e, muut ryhmät 145-175 e per lukukausi. (Keskimäärin siis 40 e/harrastuskuukausi.)

Mitä enemmän, sen edullisempi: toinen lisätunti on 70-80 e per koko kausi, kolmas 35-45 e, neljäs 25-30 e ja kaikki loput lisätunnit vain 20e / koko lukukausi. All inclusive -hintakatto on 400 e, jolla voi harrastaa rajattomasti!

JÄSENMAKSU PER LUKUKAUSI KOSKEE KAIKKIA

Jäsenmaksu on 50 € lukukaudessa. Se lähetetään ennakkoon sähköpostiin (Maventa Transactions) ja näkyy myös oppilasjärjestelmä Hobiverin laskuissa. Varausmaksu sisältää jäsenyyden lisäksi mm. kahden viikon kokeilukerrat, vakuutuksen ja toimistomaksun. Maksu koskee sekä vanhoja että uusia oppilaita ja se tulee hoitaa aina ennen harrastusmaksua. Maksamatta jättäminen ei kerro peruutuksesta eikä eräpäivän jälkeinen peruutus vapauta maksusta.