Tue toimintaa

KANNATUSJÄSENYYS TAI MUU LAHJOITUS

Liity kannatusjäseneksi! Löydät ryhmän Hobiverista.

Jäsenmaksu 25 €/vuosi

Linnanmäen sirkuskoulun kaikki oppilaat ovat jäseniä. Yhdistyslain mukaan vain 15-vuotta täyttäneet voivat äänestää yhdistyksen asioista. Kaikki sidosryhmäläiset voivat liittyä kannatusjäseniksi. Kaikki 15 v ja yli kannatusjäsenet voivat osallistua vuosikokouksiin.

Kannatusjäsenetuja!

Kevään 2024 uudet kannatusjäsenet saavat:

Uniikki kannattajan t-paita!

Maksamalla kannatusmaksun 25 € (yksityishenkilö) tai 150€ (yritys tai yhteisö) tuet tärkeää ennaltaehkäisevää lapsi- ja nuorisotyötä.

Lahjoita Holvin kautta TÄSTÄ.

MUU LAHJOITUS

Avoin summa MobilePay 21310 Linnanmäen sirkuskoulu. Viestiin ‘lahjoitus’.

Suomen kansalaisfoorumi

Etelä-Suomen aluehallintovirasto

Ilmatila Ry / Ilona Jäntti

Kiitos kaikille lahjoittajille!

SPONSORIT

Sirkuskoulun edustusryhmä tekee vuodessa ainakin yhden ulkomaanmatkan. Etsimme kumppaneita tukemaan kansainvälisiä hankkeitamme. Suomalainen nuorisosirkus on laadukasta ja maailmanlaajuisesti tunnettua.

Lintsin Sirkus ensimmäisenä suomalaisjoukkueena hyppynarun MM-kisoissa

Linnanmäen sirkuskoulu eli kansainväliseltä nimeltään Lintsin Sirkus osallistui ensimmäisenä suomalaisena ryhmänä hyppynarun maailmanmestaruuskisoihin. MM-kisat järjesti World Jump Rope Federation (WJRF) 4. – 8. heinäkuuta 2019 Oslofjordissa, Norjassa. Suomessa eri hyppynarulajeja on totuttu näkemään sirkuskouluissa ja voimistelussa.

Lintsin Sirkuksen oppilaat ohjaajineen osallistuivat ensimmäisen kerran kansainväliselle hyppynaruleirille elokuussa 2018. MM-kisoihin lähti neljän nuoren naisen tiimi: Venla Holopainen, Usva Rajala, Tekla Seppälä ja Sini Torasvirta sekä ohjaajat Kimmo Hietanen ja Maiju Mustonen. Joukkue osallistui useampaan kilpasarjaan sekä tutustui toimitsijan rooleihin kisa-avustajina. Tiimi menestyi paremmin kuin kukaan osasi ensikertalaisilta odottaa! Onnea!