Edistyneet

Linnanmäen sirkuskoulussa viikkotuntien lisääminen perustuu oppilaan omaan motivaation edetä ja keskittyä itseä kiinnostaviin osa-alueisiin. Kaksi kertaa viikossa on tuplasti enemmän toistoja ja temppuja kuin kerta viikossa!

Sirkus Tuplat harjoittelevat 2x 75 min viikossa. Toisella viikkotunnilla keskitytään akrobatiaan ja päivän teeman mukaiseen sirkuslajiin, toisella viikkotunnilla ilma-akrobatiaan tai omaan lajiin. Mukaan voi ottaa myös kolmannen viikkotunnin ns. lajitunneista. Ryhmät esiintyvät.

Hinta: jäsenmaksu 50e + harrastusmaksu 2x vko 255 e/lukukausi tai 3x vko 300 e/lukukausi.

Ilmoittaudu jonoon Ruskeasuolle tai Tapanilaan tästä

Esiintyviä ryhmiä on kolme: Jr esiintyvät, Show-ryhmä ja Edustus-ryhmä. Kaikilla ryhmillä on sirkustuntien lisäksi tanssitunti. Jr esiintyvät harjoittelevat kahtena päivänä viikossa kolmella tunnilla ja halutessaan neljännellä lajitunnilla. Show ja Edustus-ryhmä harjoittelevat kolmesta viiteen kertaan viikossa. Ryhmät esiintyvät useamman kerran vuodessa. Ryhmiin voi pyytää pääsyä, kun on tarpeeksi motivoitunut ja sitoutunut sirkusharrastukseen.

Kuva: Mika Kukkonen