Lajitunnit

Hyppynaru Rope Skipping eli hyppynaru-urheilu on Suomessa uusi laji. Tunneilla harjoitellaan soolo- ja paritemppuja sekä ryhmässä hyppyjä lyhyellä ja pitkällä narulla. Sirkuskoulu myy hyppynaruja. Suositusikä 10+.

Lasten hyppis & ilma-akrobatian yhdistelmätunti (2007-2013) ke 16.30-17.45 Ruskeasuo.

Ilma-akrobatia Temppuja, liikesarjoja, koreografiaa ja voimaharjoitteita ilmassa. Lajeina mm. kangas, trapetsi, köysi ja ilmarengas. Panostetaan paljon perustekniikkaan, oppilailla on mahdollisuus valita itseä kiinnostava väline. Huolimatta omasta ilma-akrobatialajista perusvoimaharjoitteita kannattaa tehdä useammalla välineellä. Ilma-akrobatiatunneille otetaan vain oppilaita, jotka ovat jo käyneet aikaisemmin akrobatiatunneilla tai joilla on kokemusta jostain muusta vartalon hallintaa kehittävästä harrastuksesta. Rinnalle suosittelemme aina permantoakrobatia- tms. tunteja joko meillä tai muualla.

Hinta: jäsenmaksu 50e + harrastusmaksu 175 e/lukukausi. Lisätuntina 80 e/lukukausi.

Ilmoittaudu jonoon Ruskeasuolle tai Tapanilaan

Jongleeraus Koordinaatioharjoituksia, ryhmätöitä, yksilötreeniä. Harjoitellaan useilla välineillä. Oma kiinnostus vahvasti läsnä. Öljyä aivoille. Temppuvariaatiot ja omat sarjat voivat olla tavoitteena. "Ei määrä vaan laatu"

Käsilläseisonta Käsilläseisontaa eli ”kässäriä” maassa, palikoilla ja tapeilla. Syksyllä 2023 kässäritunnit on yhdistetty muihin lajeihin.

Hinta: Ruskeasuon aikuisten akro&kässäri jäsenmaksu 50e + harrastusmaksu 175 € (lisätuntina 80 €)

Kuvat: Mika Kukkonen

Tasapaino Tasapainotemppuja, tekniikoita ja koreografiaa. Lajeina mm. tiukka- ja löysänuora, yksipyöräinen, puujalat, tikkaat, pallo ja rolabola. Löydä omasi ja kasvata siivet! Tasapainoharjoittelusta on koko iän kattava hyöty. Tunnin suositusikä on 8-vuotiaista aikuisiin. Kukin voi tehdä tasapainolajeja yksilöllisesti.

Ilmoittaudu jonoon sirkuskouluun